CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

:: oNLy me..mYseLf ::

My photo
me buTAng..bLog nIe aku wat Utk sharE sweet moMent aku ngN korunk..aku xpandAi karAng cun2..cukuP la utK berkOngsi..xsemUa pengalamN same kan..winks!!

Thursday, February 24, 2011

aku dan gua....

da nak dekat sebulan kut aku bertapa kat dlm gua..

xlame lagi ak kuar ar dengan ilmu penuh di dada~

cewahhh!!!





ape aku belajo kat dlm gua tuh????

ni bukan sebarang gua taw~
gua nie da la sejok giler..silap2 leh simpan ikan mentah dlm tuh...esk kalau dtg nak amek ikan wat asam pedas ikan tuh still fresh lagi..btol...wa xtipu der~

mmg sejok giler gua yg aku bertapa nie...
tuh yg sesema aku xmo benti~


balek2 umh jer mesti kena amek ubt nk benti kan sesema nie...da ler ubt tuh ngntuk..ajer ketagih lak karang asek telan jer...hish~

1st day masuk gua - serase seperti owg baru lapor diri...BLURR....




lps seminggu - serase seperti mau give up..RESAH+GELISAH....


2minggu seterusnyer -berkerut seribu dahi..dlm ati hanya Allah saje yg tahu...NEVES..



minggu y seterusnyer - hentam je la !!!!...'XDE PERASAAN'...


so skunk ape aku perlu buat korunk????

fikiran berkecamuk???
emo????

ala...bese la tuh..normal ar human being..
kejap2 suke..kejap2 sedey..kejap2 marah..
kan???
hahhaha..
ape nk heran..
bersyukur la kerana dikurniakan emosi yg berbeza-beza...

ok everybody nnt wa citer lagi ape yg akn jadi next month..i'm gonna be a 'pilot',,hahhahaha

flying kiss for u guys!!!!
mmmuuuaahhhh!!!

0 comments:

Post a Comment